Beoordelingen voor Star Parking

bij Zaventem -
9.0 Uitstekend, beoordeeld door 346 klanten
Star Parking foto 1
Gemiddelde beoordeling 9.0 Bekijk alle beoordelingen

Score per categorie

Afstand tot vliegveld 8.9
Prijs/kwaliteit 9.0
9.0 Klantenservice
« Terug naar Star Parking

Mijn parkeerplaats

- (Wijzig datum)

Marc nl 8.3 Geparkeerd van 13/10/2024 tot 20/10/2024

Alles OK Geen opmerkingen

Anne nl 5 Geparkeerd van 14/10/2024 tot 17/10/2024

Walgelijk!!! Onze vlucht had ongeveer 1u vertraging. Toegekomen in Zaventem werd ik tot 2 maal toe opgebeld met de woorden "il faut se dépêcher". Nochtans werd ons vluchtnummer meegedeeld en kan er nagegaan worden om wel uur we landen. NOOIT MEER. Heb 2 x beroep gedaan op dit bedrijf. De eerste keer heb ik meer dan een half uur moeten wachten vooraleer ik werd opgehaald. Heb toen ook niets gezegd. Wel bij dezen : volgende keer ga ik naar de concurrentie.

Pim nl 10 Geparkeerd van 03/10/2024 tot 08/10/2024

Top geregeld

Sophia Maria Theresia Liesbeth nl 5.8 Geparkeerd van 20/09/2024 tot 04/10/2024

de afspraak voor het ophalen was heel verwarrend en diegene die de telefoon opnam spraak geen woord Nederlands, dus we hebben 1 uur rondgelopen, zonder dat we goed geholpen werden. Op de mails stond niveau 0 P14 en de ophaalplaats was bij E.

Christiaan nl 9.2 Geparkeerd van 21/09/2024 tot 28/09/2024

Alles is vlot verlopen, transport naar en van de luchthaven ging heel vlug. Ga dit zeker aanraden aan familie en vrienden. Groetjes, Kris Boschmans

Sven nl 9.2 Geparkeerd van 21/09/2024 tot 28/09/2024

Top service. Stond ons reeds op te wachten aan het vliegveld. Moesten 0,75 u wachten aan de band voor de bagage en werden reeds zelf opgebeld.

Dimitri nl 5.8 Geparkeerd van 16/09/2024 tot 24/09/2024

In het verleden altijd positieve ervaringen met Star parking, deze keer was het toch een ander verhaal. Onze vlucht had 1u30 minuten vertraging. Zoals afgesproken met de chauffeur van de shuttle bij ons vertrek belden we naar het nummer van Star parking wanneer we onze valiezen ophaalden in Zaventem bij onze terugkomst. Dit is ook letterlijk zo gevraagd in de voucher: "Bij terugkomst bevestig je je aankomst in Brussel door het bovenstaande nummer te bellen". Toch kreeg ik meteen het verwijt naar mijn hoofd geslingerd dat ik vertraging had en mijn vluchtnummer zogezegd foutief doorgaf. Dit klopt niet. Ook enkel in het Frans mogelijk om te communiceren, dit is zeker niet professioneel te noemen. We waren rond 17u30 in Zaventem i.p.v. 16u (dit konden ze perfect zien met mijn correcte vluchtnummer, maar dat bekijken ze blijkbaar niet). Meteen dreigde men om ons pas om 20u (3u later te komen ophalen met de shuttle), uiteindelijk was er dan toch plots een shuttle die ons kon ophalen. Dan dreigde men ook nog eens om extra kosten aan te rekenen omdat ze zogezegd later dan gepland ons met de 'gratis' shuttle terug naar de parking voerden. We hebben uiteraard niet betaald. Wanneer ik melde aan de chauffeur dat er in de voucher staat dat we bij terugkomst moesten bellen, werd ik meteen onderbroken en kreeg ik te horen dat we ze op voorhand moesten verwittigen... Raar dat dit nergens op de voucher staat. En op de site staat ook dat deze Star Parking 24/7 geopend is en u bij hen dus altijd kan gebruikmaken van hun shuttle service. Dus heel veel dubbelzinnigheden in hun uitleg. Jammer maar ik ben geen klant meer!

Frans nl 10 Geparkeerd van 09/09/2024 tot 20/09/2024

Zoals beloofd 👍

Ilse nl 10 Geparkeerd van 10/09/2024 tot 18/09/2024

Door een verkeerd uur door te geven zijn ze ons toch nog s'nachts komen halen om ons naar de auto te brengen...waarvoor dank. Dus dat noemt men service :)

brecht nl 10 Geparkeerd van 06/09/2024 tot 10/09/2024

een beetje afgelegen maar voor de rest een prima service !

  • ...

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo Visa Logo MasterCard Logo PayPal Logo Sofort Logo Mistercash

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe