PARKERENBRUSSEL-AIRPORT.NL
Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Reserveren

#
Hoe werkt de online reservering?

Online reserveren is heel gemakkelijk. Wanneer u de datum van vertrek en aankomst invult, ziet u alle beschikbare aanbieders. U kunt deze onderling vergelijken en degene kiezen die u het meest aanspreekt. Als u er een heeft gevonden, kunt u die meteen op Parkerenbrussel-airport.nl reserveren. U vult uw gegevens in, u betaalt en vervolgens ontvangt u per mail een reserveringsbevestiging.

#
Welke datum moet ik invullen bij de reservering?

U vult bij de reservering de datum van vertrek in. Onafhankelijk van hoe laat u aankomt, zullen veel parkeeraanbieders de aankomstdag als gehele dag berekenen. U betaalt dan dus voor de hele dag parkeerkosten, ook al komt u pas 's avonds aan op de parkeerplaats. Elke parkeeraanbieder bepaalt namelijk zelf hoe de kosten berekend worden.

#
Hoe kan het dat de prijs verandert als ik de aankomsttijd of vertrektijd aanpas?

Parkeeraanbieders bepalen zelf hoe ze de prijs berekenen. Sommigen berekenen de prijs per dag, anderen per dagdeel. Afhankelijk van de aanbieder kan de prijs dus verschillen per aankomst- of vertrektijd.

#
Welke tijd moet ik invullen bij de reservering?

Dat is afhankelijk van de parkeervorm die u heeft gekozen. Bij shuttle service vult u de verwachte aankomsttijd op de parkeerplaats aan. Houd rekening met ongeveer een halfuur van het parkeren tot uw aankomst op de luchthaven, dan heeft u genoeg tijd. Voor de terugkomst vermeldt u de tijd dat u opgehaald wilt worden met de shuttle bus. Reken hiervoor ongeveer een uur na de landing. Heeft u Valet service gereserveerd? Dan moet u de verwachte aankomsttijd op de luchthaven invullen. Voor de terugkomst geldt hetzelfde als voor Shuttle parking, u vult dan de tijd in dat u wenst opgehaald te worden. Houd ook hier een uur na landing aan. Om eventuele wachttijden zoveel mogelijk te beperken, adviseren wij direct contact op te nemen met de parkeeraanbieder zodra u geland bent.

#
Hoe weet ik zeker of mijn reservering gelukt is?

U ontvangt altijd binnen 24 uur per mail een reserveringsbevestiging. Wij slaan uw reservering op in ons systeem en geven deze door aan de parkeeraanbieder. We adviseren u een gratis account aan te maken bij de reservering. Mocht u binnen 24 uur geen bevestigingsmail hebben ontvangen, dan kunt u in uw account kijken. Hier vindt u namelijk alle gegevens van uw reservering terug. Heeft u geen mail ontvangen en heeft u geen account of kunt u niet inloggen op uw account? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen door een mail te sturen met daarin uw gegevens. Heeft u problemen met inloggen op de dag dat u gaat parkeren, dan kunt u beter rechtstreeks met de parkeeraanbieder contact opnemen.

#
Is het ook mogelijk om al te reserveren als ik de vluchtgegvens (nog) niet weet?

Dat is zeker mogelijk! De aankomsttijd en vertrektijd die u invult zijn bedoeld als indicatie voor de parkeeraanbieders. Als u echter nog niet weet hoe laat u vliegt, is dat geen probleem, u kunt ons de precieze tijd dan altijd laten weten per mail, chat of telefoon. De vluchttijden worden vaak ook benoemd in de reserveringsbevestiging.

#
Hoe kan ik zien of er bij een bepaalde aanbieder nog parkeerplaatsen beschikbaar zijn?

Wij zorgen er altijd voor dat de informatie op onze site actueel is. Zo weet u altijd meteen of er nog parkeerplaatsen beschikbaar zijn of niet. U ziet dit door uw aankomst- en vertrekdatum in te vullen. U krijgt dan namelijk alleen de parkeeraanbieders zien die nog beschikbare parkeerplaatsen hebben.

#
Hoe lang voor vertrek moet ik reserveren?

Probeer altijd maximaal een week voor vertrek een parkeerplaats te reserveren. Wel raden we aan zo vroeg mogelijk te beginnen met vergelijken, zodat u de beste kans heeft op het vinden van een geschikte parkeerplaats. Hoe langer u wacht, hoe meer parkeerplaatsen al vergeven zullen zijn. Vooral voordelige parkeerplaatsen worden namelijk veel gereserveerd. Vooral in vakantieperiodes kunt u het best op tijd reserveren. U ziet meteen welke aanbieders nog beschikbare parkeerplaatsen hebben zodra u uw aankomst- en vertrekdatum invoert.

#
Is het mogelijk om meerdere auto's tegelijkertijd te reserveren?

Dat is zeker mogelijk. U kunt bij de reservering het aantal auto's aangeven waarvoor u een parkeerplaats wilt reserveren. Ook na de reservering kunt u dit aantal indien nodig nog aanpassen. Stuur dan een mail naar contact@parkcare.nl met daarin uw gegevens en het aantal auto's waarvoor u een parkeerplaats wilt reserveren.

#
Hoe kan ik een reservering wijzigen of annuleren?

Als u uw geplaatste reservering wilt wijzigen, kunt u contact met ons opnemen door middel van het contactformulier of door een mail te sturen naar contact@parkcare.nl. In de mail geeft u uw gegevens door en de wijziging die u wilt doorvoeren. Als u uw geplaatste reservering wilt verwijderen, kunt u terecht in uw account op Parkerenbrussel-airport.nl. In de algemene voorwaarden vindt u terug hoe de terugbetaling geregeld is. De algemene voorwaarden vindt u via een link op het reserveringsformulier.

#
Wat moet ik doen als ik geen reserveringsbevestiging heb ontvangen?

Als het goed is krijgt u binnen 24 uur nadat u de reservering geplaatst heeft een reserveringsbevestiging per mail. Als u na 24 uur nog geen mail heeft ontvangen, kunt u terecht in uw account op Parkerenbrussel-airport.nl. Daar vindt u al uw gegevens terug. Heeft u geen account of heeft u problemen met inloggen? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen via de chat, telefoon of mail.

#
Kan ik de auto waarmee ik ga parkeren nog wijzigen nadat ik gereserveerd heb?

Ja hoor, u kunt het kenteken nog wijzigen. Als u de wijziging langer dan een dag van tevoren wilt doorgeven, kunt u een mail sturen naar contact@parkcare.nl. Vermeld hierin uw gegevens en het kenteken van de auto waarmee u wilt parkeren. Op de dag zelf kunt u ook het kenteken nog aanpassen. Neem in dat geval rechtstreeks contact op met de parkeeraanbieder, zodat zij het kenteken voor u kunnen aanpassen.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe