Hoe werkt het?
|
Klantenservice
Mijn boeking
NL
France
Deutschland
España
United Kingdom
Italia
Österreich
Australia
New Zealand
België (Nederlands)
Alleen door ons
gecontroleerde parkings
Gegarandeerd de
laagste
prijs
Verzekerd:
gratis
wijzigen en annuleren
Home
Klantenservice
Reserveren
Reserveren
Hoe werkt de online reservering?
Welke datum moet ik invullen bij de reservering?
Hoe kan het dat de prijs verandert als ik de aankomsttijd of vertrektijd aanpas?
Welke tijd moet ik invullen bij de reservering?
Hoe weet ik zeker of mijn reservering gelukt is?
Is het ook mogelijk om al te reserveren als ik de vluchtgegvens (nog) niet weet?
Hoe kan ik zien of er bij een bepaalde aanbieder nog parkeerplaatsen beschikbaar zijn?
Hoe lang voor vertrek moet ik reserveren?
Is het mogelijk om meerdere auto's tegelijkertijd te reserveren?
Hoe kan ik een reservering wijzigen of annuleren?
Wat moet ik doen als ik geen reserveringsbevestiging heb ontvangen?
Kan ik de auto waarmee ik ga parkeren nog wijzigen nadat ik gereserveerd heb?
Wat betekent het dat ik gegarandeerd de laagste prijs boek?
Tot wanneer kan ik bepaalde details van mijn reservering wijzigen, zoals het kenteken of mijn reserveringsdata?
Ik heb een klacht over Parkerenbrussel-airport
Terug naar overzicht
© 2024 ParkCare - Alle rechten voorbehouden
Privacy
Algemene voorwaarden