Hoe werkt het?
|
Klantenservice
Inloggen
NL
ParkCare.fr Zaventem
ParkenAmFlughafen.de Brüssel
Hoe werkt het?
Klantenservice
Inloggen
ParkCare.fr Zaventem
ParkenAmFlughafen.de Brüssel
Alleen door ons
gecontroleerde parkings
Gegarandeerd de
laagste
prijs
Verzekerd:
gratis
wijzigen en annuleren
Veelgestelde vragen
Home
Klantenservice
Reserveren
Reserveren
#
Hoe werkt de online reservering?
#
Welke datum moet ik invullen bij de reservering?
#
Hoe kan het dat de prijs verandert als ik de aankomsttijd of vertrektijd aanpas?
#
Welke tijd moet ik invullen bij de reservering?
#
Hoe weet ik zeker of mijn reservering gelukt is?
#
Is het ook mogelijk om al te reserveren als ik de vluchtgegvens (nog) niet weet?
#
Hoe kan ik zien of er bij een bepaalde aanbieder nog parkeerplaatsen beschikbaar zijn?
#
Hoe lang voor vertrek moet ik reserveren?
#
Is het mogelijk om meerdere auto's tegelijkertijd te reserveren?
#
Hoe kan ik een reservering wijzigen of annuleren?
#
Wat moet ik doen als ik geen reserveringsbevestiging heb ontvangen?
#
Kan ik de auto waarmee ik ga parkeren nog wijzigen nadat ik gereserveerd heb?
#
Wat betekent het dat ik gegarandeerd de laagste prijs boek?
Hoe werkt de online reservering?
Welke datum moet ik invullen bij de reservering?
Hoe kan het dat de prijs verandert als ik de aankomsttijd of vertrektijd aanpas?
Welke tijd moet ik invullen bij de reservering?
Hoe weet ik zeker of mijn reservering gelukt is?
Is het ook mogelijk om al te reserveren als ik de vluchtgegvens (nog) niet weet?
Hoe kan ik zien of er bij een bepaalde aanbieder nog parkeerplaatsen beschikbaar zijn?
Hoe lang voor vertrek moet ik reserveren?
Is het mogelijk om meerdere auto's tegelijkertijd te reserveren?
Hoe kan ik een reservering wijzigen of annuleren?
Wat moet ik doen als ik geen reserveringsbevestiging heb ontvangen?
Kan ik de auto waarmee ik ga parkeren nog wijzigen nadat ik gereserveerd heb?
Wat betekent het dat ik gegarandeerd de laagste prijs boek?
Terug naar overzicht
Chat met ons